MODERNO OPREMANJE KOMPANIJE
Bez obzira da li ste vlasnik malog, srednjeg ili velikog preduzeća, ili ste krenuli u kreiranje start-up kompanije. Nabavka tehničke opreme je uvijek veliki izazov, jer želite vašoj kompaniji donijeti maksimalnu moguću uštedu, uz to vodeći računa da ispunjava sve tehničke zahtjeve ne probijajući planirani budžet, Prolongirate otvaranje nove podružnice, jer su Vam potrebni uređaji za opremanje za koje niste spremni ili ne želite izdvojiti više hiljada KM u ovom trenutku. O zamjeni postojeće opreme ne želite ni razmišljati, jer Vam je dodatni trošak u ovom trenutnu nepotreban, a uostalom, šta bi ste uradili sa starom opremom koja Vam opterećuje računovodstveno kompaniju, te Vam narušava bilans stanja i uspjeha, a pri tome ne služi nićemu, snižavajući Vam bespotrebno kreditni rejting.
Čak i kada uložite više hiljada KM u opremu, nakon kratkog vremena počnete se susretati sa već standardnim problemima, otkazivanje opreme, usporen rad iste, izgubljeni podatci, nemogućnost nabavke repromaterijala u razumnom roku. Kvarovima koji Vam oduzimaju radnika, dragocjeno vrijeme, ili Vas dovedu do situacije da izgubite Vama vrlo bitne podatke, za ćiju sigurnost Vam niti jedan prodavac ne može garantovati prilikom prodaje. Kvarovi koji Vas zadese izvan garantnog roka, te Vam kreiraju dodatne nepredviđene troškove.
A uz to sve, konstantno ste imali troškove za kreiranje mreže i mrežnih sistema, održavanje opreme, serverima, mailovima, backupima, brige oko aplikacija, operativnih sistema, web stranicama i dr.
Imajući u vidu sve probleme sa kojima se susreću kompanije u BiH prilikom nabavke i opremanja radnog prostora, mi u Printexu kreirali smo potpuno revolucionaran način nabavke opreme.
NAJAM UMJESTO KUPOVINE
Kompanija Printex Vam nudi mogućnost najma sve IT opreme i prateće opreme potrebne za opremanje Vaše komapnije kroz fiksni mjesečni trošak, bez brige za tehničku opremu usljed kvarova, brisanja podataka, nestanka potrošnog materijala ili nedostupnosti istog... Dodatna predost je što nakon dogovorenog trajanja najma imate mogućnost da po istoj cijeni obnovite kompletnu opremu, ili jednostavno preuzmete trajno vlasništvo nad istom bez bilo kakvih dodatnih troškova.
PREDNOSTI
• Dobivate uređaje i rješenja prilagođena vašim potrebama
• Predvidljive i poznate troškove održavanja - jednostavnije planiranje budžeta
• Oslobađate vaša tehnička lica za druge aktivnosti
• Cjelokupna najamnina predstavlja bilansni trošak i postepeno snižava poresku osnovu kod obračunu poreza na primanja
• Iskazivanje samo troška najma u računu dobiti i gubitka
• Bolji kreditni rejting
• Ne investirate u opremu
• Ne nadgledate garantne rokove za opremu i servis
• Nema nepredviđenih troškova i neplaniranih izdataka
• Štedite novac i imate više vremena za osnovnu djelatnost
• Izbjegavate komplikovane procedure nabavke opreme, rezervnih dijelova, servisiranja
ŠTA VAM NUDIMO?
Unaprijeđenje poslovanja
Uštedu
Sigurnost
Kroz specijalno kreiran način usluge za nabavku i održavanje vaše opreme, omogoćavamo Vam da se maksimalno fokusirate na vašu primarnu djelatnost, bez nepotrebnog gubljenja vremena oko tehničkih uređaja. Bolji kreditni rejting i mnogo više...
Bez obzira da li nadograđujete postojeću opremu, nabavljate potpuno novu opremu, ili tek kreirate kompaniju te Vam je potrebna kompletna oprema za poslovanje. Nabakom opreme u Printex-u možete uštediti preko 30% u odnosu na sve ponude dobivene od konkurentskih kompanija.
Ukoliko se odlučite poslovati sa nama, mi Vam nudimo potpunu sigurnost za svu isporučenu robu u dugogodišnjem periodu, bez obzira što ista više nije pod garancijom. Apsolutno se više nikada ne morate brinuti o opremi, o kvarovima, o servisima, zamjenskim djelovima, nefunkcionalnošću opreme, troškovima, izgubljenim vrijednim podacima, rješavanja pasive i nefunkcionalne, stare opreme i td...
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Svakom klijentu pristupamo posebno, te svaku ponudu prilagođavamo specifičnim potrebama. Najam opreme nije ograničen na određene proizvode ili brandove. Svu opremu koju ste prvobitno željeli otkupiti jednokratno možete uzeti kroz najam. Samim tim, gledano finansijski, bićete u mogućnosti dobiti više i bolje uređaje u konačnici po nižoj vrijednosti.
Oprema
Nudimo Vam uslugu iznajmljivanje svih proizvoda iz našeg portfolia (laptopi, računari, tableti, mobiteli, serveri, projektori, smart table, pa ćak i bijele tehnike u slučaju poslovne potrebe)
Tehnička podrška
Integracija sistema, mreža, održavanje mreže, serverska rješenja
Zaštita
Tokom trajanja sva iznajmljena oprema je osigurana Printex garancijom, bez obzira na ograničenu garanciju proizvođaća. U slučaju da kvar ne može biti otklonjen u prihvatljivom vremenu, osiguran je zamjenski uređaj do servisiranja pokvarenog ili trajna zamjena novim uređajem.
Sigurnost
Svi Vaši podaci osigurani su u slučaju kvara na računaru/HDD ili u slučaju ne namjernog brisanja. Za svakog korisnika kreiramo namjensko backup rješenje.
System administrator
Na raspolaganju imate tehničku podršku koja vam stoji na raspolaganju u slučaju bilo kakvih software-skih ili hardware-skih problema, instalacije, deinstalacije, konfiguracije računara, održavanje sistema, optimizacije i dr. I za ostale aktivnosti koje su direktno ili indirektno vezane za iznajmljenu opremu.
Rješenja za štampu
Obezbjeđujemo Vam uređaj prilagođen Vašim potrebama. Brigu oko funkcionalnosti uređaja, potrošnog materijala, održavanja, servisiranja preuzimamo u potpunosti mi. Vaš trošak printa smanjujete od 20% do 40%.