TELEFON

Tel: +387 33 269 100

Fax: +387 33 445 573

EMAIL
RADNO VRIJEME

Pon - Čet: 08:00 - 16:30

Pet: 08:00 - 15:00

PREKO 30 GODINA ISKUSTVA

Firma Printex je osnovana kao preduzeće u privatnom vlasništvu 1987 godine. Od samoga početka se bavi plasmanom računara i računarske opreme, kao i računarskim i komunikacijskim inženjeringom.

NAŠE USLUGE

- Veleprodaja

- Maloprodaja

- Servis i održavenje

- Razvoj

- Najam printera

- Najam opreme

- Full service rješenja

- Cloud rješenja

- Konsalting

POSJETITE NAS:

Adresa: Hasana Sušića 9 i 11

71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 269 100

Fax: +387 33 445 573

Email: prodaja@printex.ba

© 2019 by Printex d.o.o. All rights reserved.

Gotovo je nemoguće zamisliti radno mjesto koje ne posjeduje informatičku opremu stoga je vrlo važno da je ista ispravna, a da se kvarovi otklanjaju u najkraćem mogućem roku. 

Kupci informatičke opreme očekuju brzu i kvalitetnu uslugu servisiranja, kako bi njihovo poslovanje bilo uspješno i kako se ne bi suočavali s dugotrajnim i skupocjenim zastojima u radu.

Printex zapošljava iskusan i stručan tim ljudi specijaliziran za servisiranje i popravak informatičke opreme.

Prilikom zaprimanja servisnog zahtjeva, svaki kvar temeljito se analizira ne samo kako bi se otklonili kvarovi, već kako bi se utvrdila potreba i mogućnost zamjene pojedinih komponenti, pronalazak boljih dobavljača i na kraju stvaranje proizvoda koji će ispunjavati zahtjeve korisnika.

Printex d.o.o. je ovlašteni servis za brandove:

 

  • Lexmark

  • Kyocera

  • FSP

  • JVC

  • Sencor

  • Just Lamps (servis projektora)

Osim novih proizvoda, slobodno nam se obratite i za vašu stariju opremu, računare, monitore, servere i ostalo. Iskusan tim servisera vam može pomoći i u situacijama u kojima će mnogi drugi odustati.

Servis opreme uključuje sljedeće:

  • zaprimanje servisnih zahtjeva i kontakt s korisnicima u svrhu rješavanja istih

  • usluga dijagnostike kvara

  • dogovor oko preuzimanja i dostave opreme 

  • usluga servisiranja opreme unutar garantnog roka, ali i izvan istoga

  • izlazak na teren po pozivu i interventni radovi na lokaciji korisnika

  • nabavka rezervnih dijelova, ugradnja istih

  • tehničko unapređenje i nadogradnja opreme

  • tehnička pomoć putem e-maila, telefonom...

  • mogućnost zaključivanja Ugovora o dugoročnom održavanju